Wilfred,
Hoewel jij natuurlijk een lekker fundamentje had gelegd tussen je 17e en 25e, waardoor je celgeheugen weer werd wakker geschud toen je die harp tussen je lippen duwde, geloof ik, dank zij je verhaal, meer en meer dat het mij ook moet kunnen lukken, maar dat ik dit keer toch echt geduld zal moeten hebben, dat is mijn aller-aller-allerslechtst ontwikkelde eigenschap; geduld

En oefenen prioriteit geven!
Ik heb net een DVD/CD van Gussow gekregen via iemand van dit forum (he Ton?), maar nog niet bekeken. Ik heb alle keren dat ik op YouTube naar Adam Gussow keek afgehaakt, omdat hij zo verschrikkelijk veel lu.....t en ik zit dan op het puntje van mijn stoel met die harp in mijn mond te wachten tot hij eindelijk datgene gaat doen waarvoor ik kijk

, ook te weinig geduld voor dus

.
Goh, gaan mannen boksen als ze een mid-life crisis hebben? Wij vrouwen doen hele andere dingen als we gaan midlifen, wij gaan bijvoorbeeld mondharmonica leren spelen en buikspieroefeningen doen

Er is altijd wat te doen in Lelystad, dat de meesten van ons toch heus alleen kennen als grootste Outletshopping Bataviastad! Zijn er opnamen gemaakt? Kun je dat leuke loopje met ons delen?
Of liever nog, kan deze gelegenheidsband niet een keer een meetup komen opluisteren???