Auteur Topic: leraar mondharmonica n-h  (gelezen 1468 keer)

Offline gerrit

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
leraar mondharmonica n-h
« Gepost op: 28 november, 2005, 15:22:07 »
mijn naam is Gerrit en ik geef mondharmonicales op de popschool in Schagen.
Zelf speel ik al jaren diatonisch mondharmonica in een noord hollandse band Ouwe Jongens Krentebrood tevens speel ik hier saxofoon en ben ik de leadzanger.
Ik vind het kikken om het publiek in te pakken met een solo.

Ik heb op dit moment zeer enthousiaste leerlingen op verschillende niveau's.
Het is tof les te geven aan leergierige dankbare leerlingen die lang hebben gezocht naar een leraar. Die er in deze regio nog niet was.

Dus heb je ook zin in les. individueel of in groepsverband? neem dan even contact op met de popschool in Schagen.
e-mail: info@popschoolschagen.nl? ?of tel. 0224-295807

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
Re: leraar mondharmonica n-h
« Reactie #1 Gepost op: 30 november, 2005, 12:15:30 »
KNIP
Het is tof les te geven aan leergierige dankbare leerlingen die lang hebben gezocht naar een leraar. Die er in deze regio nog niet was.
KNIP
Hoi Gerrit,
Welkom, en geweldig dat mh-lessen steeds meer beschikbaar komen in Nederland en Belgi?. Ik vind het super dat mensen die een reis naar het Harmonica Instituut in Den Helder (Arnoud) of Amsterdam (Jervis) te ver vinden, nu ook precies in het midden terecht kunnen! Hoe meer mensen aan de mh, hoe beter!
Ook gaaf dat nu ook de Muziekschool Schagen mh-lessen aanbiedt! Meer en meer wordt de mh serieus genomen (de leden van dit bluesharp-forum weten dat natuurlijk al lang, maar nu ook de rest van de wereld nog!).
Oh ja, ik ga in januari weer verder met mh-lessen aan de Muziekschool Heemskerk!