Auteur Topic: AMERICAN IDOLS  (gelezen 1142 keer)

Online Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
Re: AMERICAN IDOLS
« Reactie #15 Gepost op: 24 mei, 2011, 08:56:35 »
Dat kan niet Trudy , ik moet eerst nog volwassen worden voor ik in de mid-life crisis terecht kan komen  :laugh:
By the way , motoren , bier , blues en zwart-wit foto's zijn een teken van mid-life crisis als je daar pas op latere leeftijd aan begint  ;D

Léke  ;)

Ja, dat is waar Lé, jij zit zowat nog in de puberteit  :Lachen:, dat is bijna hetzelfde, althans aan de buitenkant.... brommer, oorbel, veel bier, muziek allerlei (want nog op ontdekking), verschillende vrouwen (dat is dus ook anders dan in de mid-life, want je bent nu natuurlijk hondstrouw), en veel foto's met een glas in de hand en van beroemdheden handtekeningen verzamelen of met ze op de foto  :Clown: alleen in de puberteit ontbreekt de bierbuik, dat is dan wel weer jammer. Kortom, je bent toch gestaag op gang hoor naar die midlife situatie.
Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #16 Gepost op: 24 mei, 2011, 09:15:39 »
Da's geen bierbuik Trudy , daar bewaar ik m'n helm voor die motor die erbij hoort !! :laugh:

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Online Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
« Reactie #17 Gepost op: 24 mei, 2011, 09:18:01 »
 :-X :-X ::) ::) :-\ :-X :-X :-* ::) ;D 8)

Ja, tuurlijk Lé, wat jij wilt hoor...
Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/

Online R-O-N

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • Ludo harmonica et emergere
    • Ramblin' Mind
« Reactie #18 Gepost op: 24 mei, 2011, 18:00:34 »
Whahahaaaa......... ik heb ook een buik.
Maar geen bierbuik, welliswaar!!!
Ik bewaar daar niet mijn helm, ik zeg altijd dat mijn shirt gestreken is op een WOK !!!! :Lachen:
Music is what feelings sound like...