Auteur Topic: Quand le soleil dit bonjour aux montagne  (gelezen 811 keer)

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
Re: Quand le soleil dit bonjour aux montagne
« Reactie #15 Gepost op: 05 juni, 2011, 15:29:59 »
Allebei jullie versies geprobeerd op de G (brr, die smaakte ongebruikt, bleh zeg). Lékes versie is te hoog gegrepen, want bendings  :bedroefd:
Zeg, even over die G (mijne is een beta Seydel 1847 van Ben, dus daar kan het alvast niet aan liggen). Klopt het dat gaatje 3 en 4 draw daar dezelfde moeilijkheidsgraad hebben als de 2draw op de C?  nonono
Ik heb net met de Bendometer geoefend, maar ik krijg er geen zuivere F# en A uit gezogen, beiden benden meteen.
Kheb direct Joost' zijn gaaptips toegepast, maarre, mijn G zit weer ff in het etuitje.

Ik ga nu gewoon even met de C in Ton's versie oefenen, dat is beter voor mijn zelfvertrouwen... :Lachen:
Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #16 Gepost op: 05 juni, 2011, 15:56:07 »
Zonder bends kan het ook hoor Trudy maar dan wordt het zo'n hoog gepiep .

+7 +7 -8 +8 +7 +6 -6 +7 -9 +8 -8 +7

+8 -9 +8 -8 -7 +6 -7 -7 +7

Ik vind dat zelf niet zo mooi ....

BTW de tabs van Ton en van mij verschillen niet heel veel en ook bij die van Ton zul je een G harp moeten gebruiken als je met het voorbeeld mee wilt spelen .
Op een C spelen is geen probleem als je het alleen speelt.

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Offline Big Six Ton

• Sr. Member
« Reactie #17 Gepost op: 05 juni, 2011, 18:08:24 »
He  Léke , je blijft voor mij de tab-master.  :Jam:
Ik tab heel weinig en was zelf nog niet tevreden over m'n versie maar kreeg hem niet beter.
Als ik het niet weet zijn er genoeg anderen die het wel weten.

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #18 Gepost op: 05 juni, 2011, 18:28:35 »
Bedankt Ton , maar wel blijven doen hč , daar leer je heel veel van !!  :thumps:

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!