Auteur Topic: Feedback op E-book "I have a dream"  (gelezen 4582 keer)

Online Arnold C.

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • IIIVIVI
    • Forkord Turnaround, the truly harmonic harmonica!
Feedback op E-book "I have a dream"
« Gepost op: 05 juni, 2011, 14:55:16 »
Mooi verhaal Trudy, zou erg gaaf zijn als je die droom kunt verwezenlijken. :Gitaar: :Gitaar:

Ze seinde Jeff van de beveiliging in om alles weer in de oude setting op te pakken. Ze was blij dat hij weer op goede voet was gekomen met de mensen van het forum, na behoorlijke strubbelingen. Jeff nam nu eenmaal geen blad voor de mond en zocht altijd het uiterste randje op wat hem niet door iedereen in dank werd afgenomen. Zijn Antilliaanse temperament bracht hem wel vaker in moeilijkheden, maar Jeff was een fijne vent met wie ze prima kon schakelen.

Ik vind Jeff ook een fijne vent. Bovenstaand stukje droom
zou ik graag verwerkelijkt zien.

Arnold

Iedere muzikant is een drummer.

Forkord Turnaround, the truly harmonic harmonica!          Nu te koop!
http://www.forkord-turnaround.com

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline BlackCat

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Light my Campfire
    • Brothers in Blues
Re: Commentaar en overige bemoeienissen van I have a dream....
« Reactie #1 Gepost op: 05 juni, 2011, 15:32:06 »
Wel errug veel tekst Trudy... dat ga ik niet trekken op een zondagmiddag. Kun je niet beter je tijd besteden aan oefenen in je nieuwe studio??

xx Marijn
It's not the notes that you play, but the music that you make...
http://facebook.com/marijnraaijmakers
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
« Reactie #2 Gepost op: 05 juni, 2011, 15:36:08 »
Wie zegt dan dat ik dat niet doe?  :o Ik heb dit stuk al weken geleden geschreven! Ik oefen momenteel meer dan 1,5 uur per dag!  :angel:

Tja, je verwacht gewoon niet zo'n lap tekst op het forum. Uitprinten en bij de koffie als boek tot je nemen  :Lachen:

Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/

Offline BlackCat

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Light my Campfire
    • Brothers in Blues
« Reactie #3 Gepost op: 05 juni, 2011, 15:52:19 »
Ik oefen momenteel meer dan 1,5 uur per dag!  :angel:

:applaus:  :applaus:  :applaus:  :applaus:  :applaus:

:thumps:  :thumps:  :thumps:  :thumps:  :thumps:
It's not the notes that you play, but the music that you make...
http://facebook.com/marijnraaijmakers
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Offline Flipper

• Super Hero
  • *
  • neen, je benD niet zover...
« Reactie #4 Gepost op: 05 juni, 2011, 16:15:59 »
Hier in België is het volop blok, de examens komen er dus aan (overmorgen begint de mijne), dus het was wel lekker fijn om zo'n verhaaltje te lezen tijdens mijn pauze.. Je hebt een erg leuke schrijfstijl, je moet weten dat ik veel schrijfstijlen niet zo heel erg gauw waardeer, maar dit is echt top :thumps:

Als je hier per dag zo'n lap tekst schrijft, dan denk ik dat je alvast een trouwe lezer heb :angel:

Tussen haakjes, ik zou in de pauzes natuurlijk ook evengoed harmonica spelen, maar mijn zus blokt ook al en heeft me half-en-half-gesmeekt om niet te spelen.. :icbat: :Lachen: Vervelend!

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
    • Facebook
« Reactie #5 Gepost op: 05 juni, 2011, 16:20:56 »
Ah Flippertje, dank voor het compliment. Wees er van overtuigd dat ook de Belgen een prominente rol zullen krijgen in dit verhaal.

Lief dat je rekening met je zus houdt en succes met blokken  :thumps:.

Dagelijks zo'n lap tekst posten zal niet lukken, want dan gaat de Zwarte Kat piepen dat ik beter kan oefenen  :Lachen: :Lachen:

Maar ik vind schrijven leuk, dus ik maak graag ruimte voor meerdere van mijn liefhebberijen!

Van schilderen komt jammergenoeg niet veel meer terecht, maar het doek is geduldig en de penselen ook en de tubes olieverf staan mij vanaf hun plek toe te lachen  ;)
Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!

Offline R-O-N

• Super Hero
  • *
  • Ludo harmonica et emergere
    • Ramblin' Mind
« Reactie #6 Gepost op: 06 juni, 2011, 17:36:44 »
Ik heb mezelf nog niet herkend in dit verhaal.
Komt er nog een glazenwasser voorbij, straks? :Lachen:
Music is what feelings sound like...

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
    • Facebook
« Reactie #7 Gepost op: 06 juni, 2011, 18:57:02 »
Ik heb iets prachtigs ;D in gedachten voor je hoor, maak je maar geen zorgen.  :thumps:
Trouwens, wie zegt dat jij niet een lid bent van een van de optredende duo's?

Offline R-O-N

• Super Hero
  • *
  • Ludo harmonica et emergere
    • Ramblin' Mind
« Reactie #8 Gepost op: 06 juni, 2011, 20:12:48 »
 :o
Music is what feelings sound like...

Offline George harmonica

• Full Member
  • We're on a road to nowhere, but enjoy the ride!
« Reactie #9 Gepost op: 07 juni, 2011, 23:39:45 »
Trudy,

Je pakt het in je verhaal wel groots aan maar je weet dat dromen ook heel snel werkelijkheid kunnen worden  :Jam:

Ik weet niet of je het ook ooit wilt uitvoeren maar ik zou zeggen probeer een aantal enthousiastelingen mee te krijgen, maak een team, zoek een locatie, prik een datum,
knoop er een goed doel aan en benader bands met de vraag of ze gratis willen optreden, ga op zoek naar forumleden, organisatoren van meetups, sponsors etc.

Het is echt heel veel werk, maar als het eenmaal geregeld is heb je wel een evenement georganiseerd wat uniek voor Nederland of misschien wel de wereld is.

Ik zou zeggen maak van je droom een project en je bent de komende tijd lekker druk bezig :angel:

Groeten,

George

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
    • Facebook
« Reactie #10 Gepost op: 08 juni, 2011, 11:19:00 »
George,

Ik heb veel ervaring met het organiseren van grote evenementen vanuit mijn werk vroeger, ik weet dus wel wat er bij komt kijken. En ik weet inmiddels ook wie ik om hulp kan vragen mocht ik deze droom echt willen waarmaken  :thumps:. Maar voorlopig is het pure fictie.... :Lachen:

Er was een verhalenschrijfwedstrijd in een tijdschrift een paar maanden geleden, naar aanleiding waarvan ik begon aan dit verhaal. Heb het niet ingestuurd, maar eigenlijk loop ik al jaren met het plan rond om ''iets'' te schrijven dat ook daadwerkelijk uitgegeven kan worden. Nooit tijd voor genomen met druk gezin natuurlijk. En ook onzeker of ik het wel kan, ik heb totaal geen ervaring met het schrijven van een boek of lang verhaal, wel met commerciele teksten en vormgeving. Het onderwerp is natuurlijk geen toeval, dat mag duidelijk zijn.  ;D Ik heb wel een paar gedachten over een leuk mondharmonica event  ::)

Maar hoe dan ook, voorlopig hoor ik nog weinig geluiden uit de forumgroep, dus of ik door ga met het schrijven is nog maar de vraag.
Veel te veel tekst voor mannen die liever toeteren dan lezen  :gaap:

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #11 Gepost op: 08 juni, 2011, 11:27:19 »
Nee hoor Trudy , ik vind het een erg leuk verhaal tot nu toe , ik vind het juist jammer dat er iedere keer stukjes tussen geplaatst worden door anderen ( en nu ik ook dus ) , maar als jij graag reacties tussendoor hebt .... prima .
Mag ik dat dan , als het verhaal klaar is , uit elkaar splitsen in 2 topics ? Dan hebben we een E-Book en een reactietopic , dan leest het verhaal fijner en komt het meer tot z'n recht !

Ga vooral door !!  :applaus: :thumps:

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Offline Flipper

• Super Hero
  • *
  • neen, je benD niet zover...
« Reactie #12 Gepost op: 08 juni, 2011, 13:39:24 »
..

Mag ik dat dan , als het verhaal klaar is , uit elkaar splitsen in 2 topics ? Dan hebben we een E-Book en een reactietopic , dan leest het verhaal fijner en komt het meer tot z'n recht !

Ik ben pro! :thumps: Leuk voor als je in een dipje zit met je harmonicaspel, dan is zo een verhaaltje wel zaligmakend ;D

Dit is natuurlijk lekkere fictie, maar wie weet kan het ooit eens werkelijkheid worden, met of zonder Dolf.. :Lachen:

Stijn

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
    • Facebook
« Reactie #13 Gepost op: 08 juni, 2011, 14:16:16 »
@ Léke. Ik vind het prima als je het topic splitst.

1. E-book: I Have A Dream (fictief verhaal over de mondharmonica scene)

2. Resensies I Have A Dream (mogelijkheid tot invloed op het plot van het verhaal!)

Bij dit topic mogen mensen zeggen wat ze er van vinden, input leveren of suggesties doen voor het plot, raden wie wie is.
Ik zoek vooral meningen over; kan ik wel of niet echt merknamen van harmonica's gebruiken, mag ik de namen van echte artiesten en bands gebruiken of maak ik die ook fictief (en herkenbaar zoals tot nu toe  :Lachen:), input over terminologie versterkers, belichting, suggesties inhoud workshops enz.enz. Welke bands komen er deze dag, kortom, alles wat je leuk zou vinden in het E-book terug te zien!  :Jam:

Offline 2holedraw!

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #14 Gepost op: 08 juni, 2011, 21:45:52 »
Maar hoe dan ook, voorlopig hoor ik nog weinig geluiden uit de forumgroep, dus of ik door ga met het schrijven is nog maar de vraag.
Veel te veel tekst voor mannen die liever toeteren dan lezen  :gaap:

Nou ik kan het wel waarderen en natuurlijk ga je door, we willen toch zeker weten hoe het afloopt!

Het is niet teveel tekst voor mannen, we zijn nou eenmaal niet zo complimenteus