heb het al eerder vermeld ik heb geen problemen met "kritiek" en ben niet gauw beledigd, alles behalve.. dus kom maar op.... maarrr
dit is toch geen feedback ? tips tricks, daar dat niet doen, daar dat wel, minder van dit, meer van dat, ritme, timing, werk aan je bend 3(thx Carl)
het feit dat mensen die al jaaren spelen het beter kunnen dan ik geloof ik meteen... zou er uitzien
laat maar komen ... daar leer ik echt van

Pffffieuw..gelukkig ben je niet beledigd.
Zou ik ook helemaal niet willen.
Het is idd geen feedback, dat realiseerde ik mij eigenlijk op het moment dat ik het bericht plaatste.
Je wilt uiteindelijk horen hoe het wel moet en niet hoe het niet moet, tenslotte.
Ik heb hierboven gezegd dat ik mijn versie wil laten horen.
Ga ik ook doen, maar "Help Me" wordt in F gespeeld met een Bes harp.
Die heb ik wel, maar ik heb nog niet een slechtere harp in mijn handen gehad dan deze Hering.
Wat een @#$%$*%$#@ ding! Het liefst gooi ik 'm uit het zolderraam.
Met deze harp wordt het dus helemaal niets.
Ik heb een andere backingtrack in G, waar ik met mijn custom C harp tekeer kan gaan.
Op die track zal ik even een stukje inspelen met de "Help Me" solo stukjes.
Zingen ga ik niet doen, dat doe ik wel in de band. Dat klinkt voor geen meter over de pc.
Deze coupletjes vul ik wel in met wat andere harp partijtjes uit een ander nummer.
Dit doe ik puur om te laten horen hoe mijn versie klinkt.
Ik speel ook niet heel goed, ik heb ook probleempjes. O.a. met timing en bepaalde technieken.Maar de bends gaan m.i. redelijk tot goed.
Ik heb mijn soundcard gefixed, die doet 't weer. Maar audacity neemt erg zacht op, ik snap er niets van.
Nou ja..........ik zal morgenavond even iets opnemen en posten.