Auteur Topic: 0 meting  (gelezen 7239 keer)

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
Re: 0 meting
« Reactie #30 Gepost op: 14 september, 2011, 00:02:31 »
UHm neej is van die gast van dat andere topic vanne  sja hang on  ik zet hem er zo bij met linkje tbc..
in F backing  kan effe naam niet veranderen maar dan heb je em vast .... maak er eens iets moois van  ;)

http://www.box.net/shared/56mbzd6alkpvrvnhybsx

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
« Reactie #31 Gepost op: 14 september, 2011, 00:20:48 »
 :o Is ie er ook zonder...... Was dat ff schrikken.... Wacht... Eerst ff mn Bb ophoesten.

Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #32 Gepost op: 14 september, 2011, 00:25:37 »
zonder zang bedoel je neem ik aan... your wish is my command.... :Jam:

http://www.box.net/shared/i1ovmqnrvjollrlh6445

nu pitten morgen laaste werkdag voor mijn vakantie  O0 :icdans: :icdans:

• Super Hero
  • *
« Reactie #33 Gepost op: 14 september, 2011, 00:27:10 »
THANX DUDE  :thumps:
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.

S.B. Bradley

Offline R-O-N

• Super Hero
  • *
  • Ludo harmonica et emergere
    • Ramblin' Mind
« Reactie #34 Gepost op: 14 september, 2011, 15:33:12 »
na de hele avond oefenen op bends (inderdaad Ben daar kun je niet mee smokkelen :Lachen:)  toch maar even aan het freewheelen geweest op Help me in F ...

http://www.box.net/shared/r1a8mfxe8an1zdbajbyq

Klooien op Help Me?
Kolere Maarten...dat was echt klooien, he?
Dit klonk gewoon niet goed, hoor.
Ik wil je niet tegen me in het harnas jagen met mijn commentaar en ongezouten kritiek nonono en neem aan dat je ook echt zit te wachten op commentaar/kritiek, ook al is die ongezouten, maar dit is zeker voor verbetering vatbaar.
Ik heb de BT ook al een tijdje in mijn pc staan. Ik speel 'm ook met de band.
Ik zal -als ik effies tijd zie- de backing inspelen.
Niet om te laten horen van; oh oh oh wat kan ik dat goed, want ik ben zeker niet goed.Maar puur om mijn versie te laten horen, gewoon zoals ik 'm doe.

Effies geduld, eerst mijn soundcard fixen in mijn pc. Die laat het zo af en toe afweten... :geenidee:
Music is what feelings sound like...

• Super Hero
  • *
« Reactie #35 Gepost op: 14 september, 2011, 16:43:00 »

Now thats somthin i would like to hear  ;D

S.B. Bradley

Offline Carl Comfort

• Hero Member
  • Boogie Chillen!
« Reactie #36 Gepost op: 14 september, 2011, 19:02:57 »
Klooien op Help Me?
Ik wil je niet tegen me in het harnas jagen met mijn commentaar en ongezouten kritiek nonono en neem aan dat je ook echt zit te wachten op commentaar/kritiek, ook al is die ongezouten, maar dit is zeker voor verbetering vatbaar.
Ik heb de BT ook al een tijdje in mijn pc staan. Ik speel 'm ook met de band.
Niet om te laten horen van; oh oh oh wat kan ik dat goed, want ik ben zeker niet goed.Maar puur om mijn versie te laten horen, gewoon zoals ik 'm doe.

Effies geduld, eerst mijn soundcard fixen in mijn pc. Die laat het zo af en toe afweten... :geenidee:

Ik vind 'm anders lang niet slecht. Integendeel. Goeie timing, goeie licks. Het mist alleen precisie op de bends, vooral 3. Ook goed gezongen, vooral dat buigingkje op somebody EhElse..is catchy als je begrijpt wat ik bedoel. Weet je wat? Ik ga 'm nog een keer draaien!

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #37 Gepost op: 14 september, 2011, 20:01:33 »
Klooien op Help Me?
heb het al eerder vermeld ik heb geen problemen met "kritiek" en ben niet gauw beledigd, alles behalve.. dus kom maar op.... maarrr
dit is toch geen feedback ?   tips tricks, daar dat niet doen, daar dat wel,  minder van dit, meer van dat, ritme, timing, werk aan je bend 3(thx Carl)  :angel:
het feit dat mensen die al jaaren spelen het beter kunnen dan ik geloof ik meteen... zou er uitzien  :Lachen: >:D laat maar komen ... daar leer ik echt van  :Jam: :Jam:

Offline Carl Comfort

• Hero Member
  • Boogie Chillen!
« Reactie #38 Gepost op: 14 september, 2011, 20:08:46 »
Daar kan ik nog aan toevoegen, dat nauwkeuriger benden makkelijk is te leren is dan je timing verbeteren. Dus ik zou optimistisch zijn!

Over die 3 draw kan ik ook nog wel een end in de ruimte l*llen. Ik denk altijd beter te weinig dan teveel. Als je die 3 draw niet een halve toon maar slechts een kwart buigt, dan doe je hetzelfde als een gitarist die 'm (bluesy) omhoog buigt op akkoord I dan. Ook op akkoord IV en V klinkt dat nog aangenaam. Als je 'm te ver buigt tussen een half en hele toon, klinkt dat overal niet best.

Het is makkelijker om 'm te ver te buigen dan niet ver genoeg. Tussen de 3 niet gebend en een kwart toon lager is een kleinere afstand als tussen een half en een hele toon.

Offline Arnold C.

• Hero Member
  • IIIVIVI
    • Forkord Turnaround, the truly harmonic harmonica!
« Reactie #39 Gepost op: 14 september, 2011, 21:00:33 »
na de hele avond oefenen op bends (inderdaad Ben daar kun je niet mee smokkelen :Lachen:)  toch maar even aan het freewheelen geweest op Help me in F ...

http://www.box.net/shared/r1a8mfxe8an1zdbajbyq

Die hele korte akkoordjes (staccato) in het begin
kun je maken door met je tong op de gaatjes te
beginnen, dan halen, dan de tong even van de
gaatjes af, en meteen weer erop.  :thumps:

Arnold
Iedere muzikant is een drummer.

Forkord Turnaround, the truly harmonic harmonica!          Nu te koop!
http://www.forkord-turnaround.com

Offline R-O-N

• Super Hero
  • *
    • Ramblin' Mind
« Reactie #40 Gepost op: 14 september, 2011, 21:26:46 »
heb het al eerder vermeld ik heb geen problemen met "kritiek" en ben niet gauw beledigd, alles behalve.. dus kom maar op.... maarrr
dit is toch geen feedback ?   tips tricks, daar dat niet doen, daar dat wel,  minder van dit, meer van dat, ritme, timing, werk aan je bend 3(thx Carl)  :angel:
het feit dat mensen die al jaaren spelen het beter kunnen dan ik geloof ik meteen... zou er uitzien  :Lachen: >:D laat maar komen ... daar leer ik echt van  :Jam: :Jam:

Pffffieuw..gelukkig ben je niet beledigd.
Zou ik ook helemaal niet willen.
Het is idd geen feedback, dat realiseerde ik mij eigenlijk op het moment dat ik het bericht plaatste.
Je wilt uiteindelijk horen hoe het wel moet en niet hoe het niet moet, tenslotte.
Ik heb hierboven gezegd dat ik mijn versie wil laten horen.
Ga ik ook doen, maar "Help Me" wordt in F gespeeld met een Bes harp.
Die heb ik wel, maar ik heb nog niet een slechtere harp in mijn handen gehad dan deze Hering.
Wat een @#$%$*%$#@ ding! Het liefst gooi ik 'm uit het zolderraam.
Met deze harp wordt het dus helemaal niets.
Ik heb een andere backingtrack in G, waar ik met mijn custom C harp tekeer kan gaan.
Op die track zal ik even een stukje inspelen met de "Help Me" solo stukjes.
Zingen ga ik niet doen, dat doe ik wel in de band. Dat klinkt voor geen meter over de pc.
Deze coupletjes vul ik wel in met wat andere harp partijtjes uit een ander nummer.
Dit doe ik puur om te laten horen hoe mijn versie klinkt.
Ik speel ook niet heel goed, ik heb ook probleempjes. O.a. met timing en bepaalde technieken.Maar de bends gaan m.i. redelijk tot goed.

Ik heb mijn soundcard gefixed, die doet 't weer. Maar audacity neemt erg zacht op, ik snap er niets van.
Nou ja..........ik zal morgenavond even iets opnemen en posten.

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #41 Gepost op: 14 september, 2011, 21:50:37 »
 8)   heb je al bij configuratiescherm . . geluid . .opnemen..  microfoon.. niveau's gekeken? kun je volume mic instellen en versterking... versterking vervormt nogal..10 is leuk 20 teveel.. [vista] ...

ps zang zat bij de backingtrack... tis een ramp mij te horen spelen, maar mij horen zingen wil je egg nie  :Lachen: :laugh: :Lachen:

zitten een paar help me backings in g in de algemene dropbox....  :Gitaar:

Offline R-O-N

• Super Hero
  • *
    • Ramblin' Mind
« Reactie #42 Gepost op: 14 september, 2011, 22:08:09 »
Oh...da's een goeie!
Ga ik even naar kijken. Wist ik helemaal geeneens nie eens nie...

BT is er ook zonder de zang, die heb ik dus.

Algemene dropbox heb ik in mijn favo's staan.
Help Me in G gevonden.
Helemaal top!  :thumps:

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #43 Gepost op: 14 september, 2011, 22:11:24 »
sjeeses ben jij stom zeg weet je nix van computers af dan  ??? :Lachen: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

en een hele dikke knipoog  ;)

Offline R-O-N

• Super Hero
  • *
    • Ramblin' Mind
« Reactie #44 Gepost op: 14 september, 2011, 22:31:22 »
Tsja, stom geboren en nooit wat bijgeleerd, he?

Nee hoor, effe alle gekheid op een stokkie; ik weet genoeg van pc's.
Zowel van binnen als van buiten.
Weinig programma's hebben geheimen voor me en ik schroom ook niet om een pc helemaal uit elkaar te trekken en vervolgens weer helemaal op te bouwen met een nieuw moederbord, voeding, geheugen, processors, dvd rom en -brander etc etc etc.....No problem...

Maarruhm..................dat van config. scherm >>>geluid>>>opnemen>>>microfoon>>>etc wist ik dus echt niet.
Schande !!! :-[