Auteur Topic: mini amp  (gelezen 914 keer)

Offline Yorick

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Man
mini amp
« Gepost op: 21 augustus, 2011, 11:47:31 »
dag,

ik ben op zoek naar een leuk doch goedkoop (niet meer dan 30,-) mini-ampje om thuis op te oefenen. ik zie dat mensen het vaak hebben over de danelectro honeytone, maar er zijn nog meer met dezelfde prijs zoals bijv. marshall ms2. heeft iemand ervaring met deze kleine ampjes, en zo ja; bij welke krijg ik het meeste waar voor mijn geld?

groet,
yorick

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
Re: mini amp
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus, 2011, 12:29:45 »
hmm low budget hehe   1 geloof de youtubefilmpjes niet.... je weet niet wat ze stiekum allemaal doen om het mooi te laten klinken 2 je hebt ook een redelijke mic nodig...3 als er een muziekzaak in de buurt is ga eens uitproberen..feedback heeft er sowiso 3 staan in die range...fender mini twin, marshall ms 2 danelectro hodad.. kosten rond de 45 euro, ik zie op i-net ook een fender md-20 ....denk niet dat je incl. verzendkosten voor 30 euro iets te pakken krijgt overigens...

De  danelectro heb ik uitgeprobeerd en is "wel leuk", ik zou iets doorsparen en gaan voor een pignose ... Succes !!!
p.s. als iemand voor dat bedrag wel iets leuks heeft gevonden hoor ik het graag ...ik ben heel benieuwd of iemand de UA-mini by DJ Tech 
Mini Harp Amp Harmonica van e-bay heeft en of die bevalt....
gisteravond na spelen op mn hb ga-5 en vervolgens  Pignose kreeg ik nog klachten van buren omdat t te hard ging  :geenidee: :angel:
leuk filmpje let op de text  :laugh:

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus, 2011, 12:38:09 »
Pignose heb je tweedehands al voor 50-60 euro met een beetje mazzel.
Dan heb je echt een heel leuk ampie ! :thumps:

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus, 2011, 12:49:38 »
hmms  dit is ook wel een leuke :

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=zFly5m2wScI

Offline Yorick

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 21 augustus, 2011, 13:17:40 »
dat is de beste! die ga ik kopen!

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #5 Gepost op: 21 augustus, 2011, 13:22:21 »
Lol pignose of die met die mooie dames ?   oog wil ook wat  :angel: great merchandise btw  :icdans:

Offline Yorick

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 21 augustus, 2011, 13:31:59 »
nee die met die vrouwen natuurlijk!  :P

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #7 Gepost op: 21 augustus, 2011, 14:21:25 »
pompompom....... ben wat aan t freubelen   .... smokey amp.... legde em iedre keer aan de kant vanwege feedback, ding is echt   hééél gevoelig....maaar   als je mic hebt met volume-regelaar... kan je er aardig op wegblazen... zit op t moment met een lekkere vervoming (clean zonder cuppen) met t kleine ding  zonder burenoverlast...e-bay  25 euri incl. verzending...nogmaals wel mic met volume-regelaar nodig dan....weet zeker dat veel meer forumleden hem gebruiken.... geen mooie chicks wel mooi geluid....

Offline Yorick

• Newbie
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 22 augustus, 2011, 08:57:57 »
ok cool bedankt, zal ff kijken. ik heb een shure green bullet. ik neem aan dat je feedback kreeg omdat je zelf een mic hebt zonder volumeregelaar?

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #9 Gepost op: 22 augustus, 2011, 17:23:29 »
Je had toch al een Crate van 49,-? Is ie kapot ?

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Offline Yorick

• Newbie
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 22 augustus, 2011, 17:29:39 »
klopt! haha wat goed dat je dat weet! :) en die bevalt me heel goed! maar voor thuis is een klein oefenversterkertje misschien wel handig. of om mee te nemen ofzo.
gr y