Auteur Topic: IDITIT  (gelezen 1065 keer)

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
IDITIT
« Gepost op: 31 augustus, 2011, 00:36:11 »
pff zwetende handjes knikkende knieen op auditie bij een nieuw te vormen band... spelers zijn allemaal bekende mensen uit de regionale muziek scene en spelen hun hele leven al zo'n beetje...

lol wist de nummers niet meer ....het begin dan ...en zo als jullie mij kennen, ging ik gewoon improviseren ipv precies inoefenen en naspelen... in het begin wat commetaar daarover maar ze vonden mijn manier ook wel leuk gelukkig.
Kortom 2 1/2 uur lekker zitten spelen en ze waren positief...
min puntjes waren dat ze een nummer in c speelden (f harp enige die ik niet opgeknapt heb, dus dan maar met low F) en dat er nog meer mensen op auditie komen dus nog even afwachten....

nieuwe amp deed het schitterend , moest zelfs zachter  :Lachen:

kortom IDIDIT an  i liked it ...  no risks no fun   :Gitaar:

nummers;
strangers blues
devil woman
going to the church
i'm ready

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
Re: IDITIT
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus, 2011, 00:38:36 »
Lekker hč  ;D :Jam: :icdans:

Toch maar de nieuwe meegenomen i.p.v. de H.B. ?

Lé  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus, 2011, 00:41:49 »
Yeah en gelukkig maar, gast voor me had pignose bij en hoeft niet meer terug te komen, lol  man man mooi geluid in het ding ..hij trekt zelfs zonder modificatie heerlijk de bas mee van mn mic...lol ken ik nog meer mics verkopen  :laugh: :laugh:..

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus, 2011, 00:46:00 »
Als je zat mics verkoopt dan weet ik nog een mooie versterkert .....

Lé  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus, 2011, 00:49:38 »
haha mooier is ie dat is zeker... majaje kent de uitdrukking toch wel "maakt niet zoveel uit hoe ze eruit zien, als ze maar lekker aanvoelen,en als je er lekker mee kan spelen " vrij vertaald *-)  :angel:
edit als ik mics verkoop via e-bay,heb ik wss flink winst maar eerst maar eens kijken of ik medeforum leden kan helpen en zelf de kosten terug heb

Offline Aart

• Hero Member
  • www.mighty-ya-ya.com
    • The Mighty Ya-Ya
« Reactie #5 Gepost op: 01 september, 2011, 10:19:12 »
pff zwetende handjes knikkende knieen op auditie bij een nieuw te vormen band... spelers zijn allemaal bekende mensen uit de regionale muziek scene en spelen hun hele leven al zo'n beetje...

Rob van Sambeek vreet je echt niet op hoor! Wie spelen er nog meer in die band?
... I am no guitar-player. I am what ya' call a manipulator of instruments... (Dick Dale)

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #6 Gepost op: 01 september, 2011, 11:54:46 »
Uhm  sja namen ben ik beetje vergeten, frank gitarist rob drums.... uhmmm..
"
onze gitarist komt uit Eindhoven(super Bluesy gitarist waar ik vroeger ook mee gespeeld heb)

De zanger komt uit Berkel-Enschot en de contra-bassist uit Helmond

Hebben ervaring op gedaan bij o.a.

Bang Bang Bazooka/Sideburners/Brotherhood Foundation/the Skarabeez  etc. etc
."

Kreeg vandaag berichtje dat we lekker gespeeld hadden maar dat ze verder kijken naar andere harp speler....  Punt is, gasten zitten op een redelijk hoog niveau te spelen en  hij gaf vantevoren al aan dat hij al maanden contact probeerde te leggen met een "bekende' harpspeler die al 30 jaar harp speelt ....maar hem nog niet te pakken had gekregen....
 ik besef me dat ik met  mijn 3 maandjes oefenen na 15 -20 jaar nix gedaan te hebben dan wel oké ben maar niet het niveau dat zij zoeken...maar het was wel gezellig..we hebben lekker lang gespeeld (hoefde dus niet te stoppen)  :angel:  en dat telt

ik ben niet voor schut gegaan... wel goed maar ze zoeken beter ... is voor mij compliment so ididit and i liked it.....

Offline -Michel-

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: 01 september, 2011, 12:53:36 »
Good for you Maarten,

We blijven oefenen he (onze tijd komt nog wel  >:D)

mzzl

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
« Reactie #8 Gepost op: 01 september, 2011, 13:12:29 »
Your name is out there en dat is belangrijk  :thumps:
Je ding doen en dan ook nog eens niet voor schut gaan is te gek

Als je echt wilt komt het.

Op een podium staan is geweldig  ;D

Voor je op moet gezonde spanning  :-X
Tijdens opkomst een rush  :Jam:
Het optreden zelf is een waas  :geenidee: ??? (gaat over)
Na afloop wil je meteen op het podium blijven :icdans:
Backstage weer die rush  :Jam:

Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline Aart

• Hero Member
  • www.mighty-ya-ya.com
    • The Mighty Ya-Ya
« Reactie #9 Gepost op: 01 september, 2011, 13:22:14 »

Hebben ervaring op gedaan bij o.a.

Bang Bang Bazooka/Sideburners/Brotherhood Foundation/the Skarabeez  etc. etc[/color]."

[

The SideBurners.... Dat was me nog eens Rock&Roll, hahaha. Met een Fender 2x15" Dual Showman in de Effenaar openen voor de Seatsniffers. Wat een pleuris herrie! Wel gaaf!
... I am no guitar-player. I am what ya' call a manipulator of instruments... (Dick Dale)

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
« Reactie #10 Gepost op: 01 september, 2011, 13:53:22 »
Punt is, gasten zitten op een redelijk hoog niveau te spelen en  hij gaf vantevoren al aan dat hij al maanden contact probeerde te leggen met een "bekende' harpspeler die al 30 jaar harp speelt ....maar hem nog niet te pakken had gekregen....

Ze probéren contact te leggen met een bekende harpspeler die al 30 jaar speelt......  :laugh: :laugh: :laugh:
Uuuhhh, 's effe denken hoor.....  ::) .... wie zou dat kunnen zijn? ...... ;D
Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
« Reactie #11 Gepost op: 01 september, 2011, 14:11:20 »

Ze probéren contact te leggen met een bekende harpspeler die al 30 jaar speelt......  :laugh: :laugh: :laugh:
Uuuhhh, 's effe denken hoor.....  ::) .... wie zou dat kunnen zijn? ...... ;D

Toots  :laugh:

Seance misschien  :geenidee:
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #12 Gepost op: 01 september, 2011, 14:14:46 »
LoL ik ben ongeveer op m'n 16 e begonnen hehe  dus onmogelijk is t niet  ...denk alleen niet dat mijn naam als harp speler zo lang is blijven hangen  :Lachen: :laugh: :Lachen:

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
« Reactie #13 Gepost op: 01 september, 2011, 15:30:47 »
Toch een beetje een zwak verhaal van die gasten Orffje....

''We proberen al maanden contact te krijgen met een bepaalde harpspeler...'' ::)

Hoe moeilijk kan dat nou zijn?  :geenidee: Zelfs al woont iemand aan de andere kant van de wereld, dan nog is het tegenwoordig een eitje om contact met iemand op te nemen! Tenzij hij in de goot ligt, of in de gevangenis zit  :laugh: :laugh:

En dan laat je ondertussen allemaal harpspelers auditie doen, die toch nooit aan die 30 jaar kunnen tippen en die wijs je dan af.  nonono
Ik vind dat echt niet in orde hoor.  :icbat:

Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/

Offline Orff

• Super Hero
  • *
  • on te road again
« Reactie #14 Gepost op: 01 september, 2011, 18:06:53 »
sja sja  sja wat zal ik zeggen  ze hebben me op geen enkel moment enige illusie gegeven of valse hoop... ik was ook op de hoogte dat verschillende harpspelers zouden proefdraaien.... als ik beter was geweest dan op ik op dit moment ben, hadden ze mij genomen makkelijk genoeg.......too early...... alles heeft z'n tijd en alles zal gebeuren op die tijd  als je maar in beweging blijft  :)