Auteur Topic: pianomeubel  (gelezen 1934 keer)

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
Re: pianomeubel
« Reactie #45 Gepost op: 27 december, 2011, 01:11:19 »
 :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #46 Gepost op: 27 december, 2011, 11:13:19 »
Bedankt voor jullie positieve reacties . Ik vind ze zelf ook wel heel geslaagd , zelfs nu wanneer ze nog niet gepolierd is. Ik ga het polieren binnen een maand of 2 eerst op een stuk van de toetsenklep doen . Moest het toch niet goedkomen moet ik alleen deze terug spuiten . Ik heb in het weekend een elektronische piano babyvleugel zien staan en moet eerlijk zeggen dat de mijne mooier van vorm is dan deze duurdere uit de winkel . En deze was in het zwart en staat al vol krassen alhoewel hij ook niet zo oud is. Dus ik ben blij dat mijn vrouw een witte wou .  Enig nadeel is dat er mensen beginnen de zeggen van , " kan je voor mij ook niet zoiets maken" . hahaha.
Ik bedenk juist dat ik de pedalen nog moet monteren .Ik zal eens uit de zetel komen .
Luc

Offline Lazy Resi

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • WWW = Wild Wild Woman = I
    • Facebook
« Reactie #47 Gepost op: 28 december, 2011, 12:29:38 »
Hallo Luc,
ik lees net over jouw project en WAUW WAUW WAUW, prachtig... ik overdrijf niet als ik schrijf dat ik echt onder
de indruk ben!

Ik moet je gelijk geven dat je het allemaal zelf wilt doen, het is toch jouw kindje  ;)

Grtz Resi  (2 linke handen en voeten)
Only man and fools, play by the rulezz

Offline Darkrowdy

• Hero Member
  • its smiley blues
« Reactie #48 Gepost op: 28 december, 2011, 12:39:12 »
wow. prachtig.
forumbluesharpnl.hyves.nl

Offline Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
« Reactie #49 Gepost op: 03 januari, 2012, 19:52:38 »
Bedankt voor jullie positieve reacties . Ik vind ze zelf ook wel heel geslaagd , zelfs nu wanneer ze nog niet gepolierd is. Ik ga het polieren binnen een maand of 2 eerst op een stuk van de toetsenklep doen . Moest het toch niet goedkomen moet ik alleen deze terug spuiten . Ik heb in het weekend een elektronische piano babyvleugel zien staan en moet eerlijk zeggen dat de mijne mooier van vorm is dan deze duurdere uit de winkel . En deze was in het zwart en staat al vol krassen alhoewel hij ook niet zo oud is. Dus ik ben blij dat mijn vrouw een witte wou .  Enig nadeel is dat er mensen beginnen de zeggen van , " kan je voor mij ook niet zoiets maken" . hahaha.
Ik bedenk juist dat ik de pedalen nog moet monteren .Ik zal eens uit de zetel komen .
Luc

Hee Luc, prachtig geworden!
Als mensen vragen ''kan je voor mij ook niet zoiets maken'' kun je ze toch een offerte geven?
Aantal uren: 1100 a 25 euro per uur, exclusief materialen.
Dan worden ze vanzelf minder happig op je hulp  :Clown:
Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/