Auteur Topic: Harmonica Les gezocht regio Heist op den Berg ( omstreken ) Belgie  (gelezen 457 keer)

Offline krisgs

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
Harmonica Les gezocht regio Heist op den Berg ( omstreken ) Belgie
« Gepost op: 07 december, 2011, 15:25:19 »
Heb me een Lee Oskar aangekocht en ben 100% gemotiveerd om te beginnen , heb me ook een boek Leer Jezelf Blues Harmonica gekocht. Dit lukt me wel een beetje maar zou toch veel liever iemand vinden die me deftige lessen kan geven daar ik geen verkeerde dingen mezelf aanleer en het toch wel stukken vlugger gaat gaan.
Ik ben van regio Heist op den Berg dus ergens in de buurt of zo zou leuk zijn.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • *** Harpen is Leuk! (maar wel moeilijk) ***
Re: Harmonica Les gezocht regio Heist op den Berg ( omstreken ) Belgie
« Reactie #1 Gepost op: 07 december, 2011, 15:43:50 »
Welkom & veel plezier met deze verslavende hobby!!

Lessen: mijn topologie kennis is beroerd, maar liggen Helmond en of Hoensbroek en of Zevenbergen binnen acceptabele rij-afstand?
Zo ja:
http://www.bluesharp.nl/harmonica/index.php/topic,9490.0.html

To play the harmonica well is a life-long pleasure... don't be in a hurry... work hard and you will get there... you just don't know when... \ David Barrett

Offline krisgs

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #2 Gepost op: 07 december, 2011, 17:31:23 »
Nee niet echt, Heist op den berg is belgie en die 3 plaatsen is toch al gemakkellijk + 1.00h rijden

Offline Flipper

• Super Hero
  • *
  • neen, je benD niet zover...
« Reactie #3 Gepost op: 07 december, 2011, 18:20:15 »
Moet je eens vragen aan Marc, (www.harmonicainstituut.nl - regio Antwerpen), of Alex Rossi (ik weet niet of hij zover gaat - http://alexandrerossi.com/home2/) of ...

.. meld je gewoon aan op www.meetup.com/harmonica-antwerpen .. ;D ;D Daar zijn er zeker mensen die je op weg kunnen helpen :thumps:

Offline Stinkhippie

• Sr. Member
  • Tuuteretuut
« Reactie #4 Gepost op: 07 december, 2011, 18:25:17 »
grappig, ik heb eens een leerling uit Heist op den Berg gehad.

Die was dan wel weer vandaar naar Amsterdam verhuist....

Skype is natuurlijk ook een mogelijkheid....

Offline krisgs

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #5 Gepost op: 07 december, 2011, 18:32:21 »
Via skype weet ik toch zo niet, is ook niet zo gemakkellijk voor mij daar mijn kids hier ook constant rondlopen, hehe. En prive les bij marc is blijkbaar wel niet zo goedkoop, een 30euro / uur. Is wel veel geld voor mij. Als je het geld van de bomen kan trekken zou ik het direkt doen , lol :-)

Offline Flipper

• Super Hero
  • *
  • neen, je benD niet zover...
« Reactie #6 Gepost op: 07 december, 2011, 18:55:45 »
Anders stuur je een mail/kom je naar onze volgende meetup, er zijn daar zeker mensen die je raad kan geven :)

Als je het met Skype wilt proberen, vraag dan eens bij Ben Bouman --> http://www.bluesharp.nl/harmonica/index.php/topic,9141.msg59304.html#msg59304

Ik denk dat je moeilijk goedkope privélessen zult vinden, groepslessen/workshops zijn dan een optie, in Nederland is dat een jaarlijkse gewoonte, maar in België zul je even moeten zoeken.
Een andere optie is een goed boek met CD/DVD, ben je misschien wel meer kwijt dan 30 EUR, maar dan heb je wel een "lesgever" die heel je leven meegaat.
Of Youtube-lessen, de site staat er vol van, aanraders zijn o.a. Adam Gussow, Jason Ricci,...
Wil je toch 'live' mensen ontmoeten, dan zijn er voldoende harmonica meetups te vinden op www.meetup.com (zoeken op harmonica)

Offline Easy

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #7 Gepost op: 29 januari, 2012, 13:34:37 »
als je iemand vind in de buurt van Heist , laat me dan iets weten .
Ikzelf ben van omstreken Herentals en ook op zoek naar een leraar.

Groetjes

Offline Frankey8

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #8 Gepost op: 05 februari, 2012, 14:08:45 »
 Hey Easy

wens je in de buurt van Heist op Den Berg harmonica lessen te volgen , raad ik U aan contact te nemen met muziekhandel  " De Monte"   Korenmarkt 14  te Mechelen.
 op geregelde tijdstippen worden hier cursussen georganiseerd.
 Als leraar heb je daar niemand minder dan "Steven Troch ",frontman (zang en mondharmonica ) van blues en roots formatie " Fried Bourbon " , een topper van wereldformaat .
 Neem even een kijkje op "You tube " en je zal  onmiddellijk  begrijpen wat ik bedoel .

Groetjes    Frankey8