Auteur Topic: op zoek naar een lesgever?????  (gelezen 644 keer)

Offline BLUESHARPER

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Harmonica Rocks !
op zoek naar een lesgever?????
« Gepost op: 08 december, 2011, 16:07:45 »
ALS IEMAND GRAAG EENS WIL WETEN HOE HET ALLEMAAL IN ELKAAR ZIT? WEL IK GEEF GRAAG LES EN DAT ALLEMAAL GRATIS VOOR NIKS GEWOON VOOR DE FUN.

greeeetzzzzzzzzzzzzz O0
BLUESHARPER

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
Re: op zoek naar een lesgever?????
« Reactie #1 Gepost op: 08 december, 2011, 21:56:40 »
Lessen geven voor de lol  :thumps: :thumps: Das iets wat je niet vaak meer hoort deze tijd
Er zijn er genoeg die zoeken naar lessen en nog beter, gratis ook nog.

Zolang het niet op Schiermonnikoog is  :P
Of in Belgie :P

Ik zou zeggen begin met 10 euro per uur dan zit je al veeeeeeeeeeeeeer onder de gemiddeldde prijs en verdien je ook nog wat :thumps:

Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline BLUESHARPER

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #2 Gepost op: 09 december, 2011, 08:35:01 »
 :Gitaar:jawel helaas is het in België , tja ik ga niet verhuizen he!
En ja ik doe dat wel gratis..... ach als je iets graag doet, dan doe je dat met vééél plezier en niet met geld.... O0

greeeeeeeeeetzzzzzzzzz
BLUESHARPER

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
« Reactie #3 Gepost op: 09 december, 2011, 11:48:34 »
En ja ik doe dat wel gratis..... ach als je iets graag doet, dan doe je dat met vééél plezier en niet met geld.... O0

greeeeeeeeeetzzzzzzzzz

Niet over commecieel opgeklopt lekker belangrijk doen
Waar vind je dat nog  :applaus:
HELD !!
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline ha.munck (Harry)

• Sr. Member
  • Aut viam inveniam, aut faciam
« Reactie #4 Gepost op: 09 december, 2011, 13:27:06 »

waarschijnlijk toch een der laatste Mohikanen  :thumps:

zeldzaam en raar verschijnsel maar juist daardoor des te mooier.....

succes en grtz

Harry

Offline vouder

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #5 Gepost op: 10 december, 2011, 19:34:07 »
:Gitaar:jawel helaas is het in België , tja ik ga niet verhuizen he!

greeeeeeeeeetzzzzzzzzz

Hey BLUESHARPER, hier nog een Belg ( uit Vlaams Brabant ), ik ben al geruime tijd op zoek naar een lesgever.
Ik heb een basiscursus gevolgd in Erembodegem ( ik woon op de grens met Oost-Vlaanderen ), indien je woonstek niet te ver van mij is, ben ik kandidaat leerling, ik ben altijd bereid om je onkosten en goodwill te betalen.

In België blijken de lesgevers een uitstervend ras.

grtz Vouder 
Vouder

Offline BLUESHARPER

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #6 Gepost op: 11 december, 2011, 14:04:17 »
 ::)no problemmo ik woon in schellebelle, en wat die kosten betreft....ik wil helemaal geen geld ik wil alleen maar dat we lol hebben en met een brede glimlach en heldere klanken betaal je  meer dan genoeg...
greeeeeeeeetzzzzzzzzz O0 O0
BLUESHARPER

Offline Frankey8

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #7 Gepost op: 24 december, 2011, 17:57:06 »

Als je in Belgie eventjes rondkijkt valt het op dat dit eigenlijk het "Walhalla"is in vergelijking tot de rest van de wereld om les te kunnen krijgen in mondharmonica  en dit van top muzikanten.
 Vooral in de omgeving Antwerpen .Echter  dit is niet altijd  gratis  daar er professionele lesgevers  bij zijn .
 Om enkele namen te geven  : Henk Van Der Seypt  ( Last Call ) geeft 2 maal per jaar (lessenreeks 8 lessen voor beginners voor ong €80,0 )  te bereiken via " CC  Luchtbal " Antwerpen
       Antwerpen Stad              : Alex Rossi , Braziliaanse top harmonica speler                                                                                                       te bereiken   op  gsm 0473/ 72 02 23
       Mechelen                         : Steven Troch ,   Frontman van "Fried Bourbon" een top harp player                                                                      te bereiken  via muziekwinkel "Monte " te Mechelen
       Leuven  :                           via  muziekwinkel  " Leo Kaarts"

Verder is er ook een internet vereniging  "Antwerpen Harmonica Meetup Group" waar je op  regelmatig basis contact kan hebben met gelijkgestemde zielen ." www.antwerpenharmonicameetupgroup.be"
    Op regelmatige tijdstippen worden er harmonica lessen of harmonica gerelateerde onderwerpen behandeld .
    Een nieuw initiatief is "Belgian Harmonica Fanatics " de bedoeling is om een breder publiek dan alleen omgeving Antwerpen te grouperen .  "www. belgianharmonicafanatics.be", lid worden van deze   
    organisaties is volledig gratis

Zoals U ziet mogelijkheden zat doch je moet even rondkijken .

groetjes   Frankey8

Groetjes   Frankey8

Offline vouder

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #8 Gepost op: 24 december, 2011, 18:37:11 »
Bedankt voor de info Frankey8, ik heb me meteen lid gemaakt van de belgianharmonicafanatics, ik denk wel dat ik een van de eerste leden ben, maar ja, je moet met iets starten he, ik hoop dat het forum succes zal hebben.

grtz vouder
Vouder