Auteur Topic: 12-05-04 & 05 Moulinblues 2012  (gelezen 1477 keer)

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
12-05-04 & 05 Moulinblues 2012
« Gepost op: 15 december, 2011, 09:00:47 »
Vrijdag 4 en Zaterdag 5 Mei is het weer zover , mijn favoriete , Nederlands grootse en mooiste bluesfestival , Moulin Blues   :icdans:

Ook dit jaar zal ik er als één van de eerste  ( Donderdagmiddag ) zijn en als één van de laatste ( Zondag laat ) pas weer weg  >:D !
Het beloofd weer een spektakel te worden , de eerste namen zijn ondertussen bekend , en dat zijn niet de minste !

John F. Klaver Band (NL)
Ben Prestage (USA)
Israel Nash Gripka (USA)
Mark Hummel Harmonica Blowout feat. Little Charlie and Lazy Lester (USA) :Jam: :Jam: :Jam: :Jam:
Moreland & Arbuckle (USA)

Dit moet je mee maken !  :icdans:

Info via www.moulinblues.nl en natuurlijk zal ik hier de namen die er nog bij komen ook vermelden !

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ted

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • I'm just a pilgrim on this road, boys
    • Common Blackbird Blues
Re: 12-05-04 & 05 Moulinblues 2012
« Reactie #1 Gepost op: 15 december, 2011, 10:37:27 »
Mark Hummel Harmonica Blowout feat. Little Charlie and Lazy Lester (USA) :Jam: :Jam: :Jam: :Jam:

Wow!
www.commonblackbirdblues.nl
| []  []  []  []  []  []  []  []  []  [] |
www.commonblackbirdblues.nl

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
« Reactie #2 Gepost op: 15 december, 2011, 14:10:03 »
Vrijdag 4 Mei, Nederlands grootse en mooiste bluesfestival , Moulin Blues   :icdans:

Léke  8)

Op 4 Mei  :o
Belachelijk en respectloos  nonono
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
  • *** Harpen is Leuk! (maar wel moeilijk) ***
« Reactie #3 Gepost op: 15 december, 2011, 15:02:58 »
Op 4 Mei  :o
Belachelijk en respectloos  nonono
Goed punt! 

Zou niet verkeerd zijn om de meer ingetogene programma onderdelen op 4 mei te programmeren en rondom 8 uur de programmering specifiek af te stemmen op / aan te passen aan Dodenherdenking. Met creativiteit en goede wil moet het mogelijk zijn dit op een goede en gepaste manier in te bedden.
Dat is wel het minste wat de organisatie kan en moet doen.
To play the harmonica well is a life-long pleasure... don't be in a hurry... work hard and you will get there... you just don't know when... \ David Barrett

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #4 Gepost op: 15 december, 2011, 19:23:22 »
 :gaap: Allebei nog nooit daar geweest , da's duidelijk ......

Léke  8)

Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

• Super Hero
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 15 december, 2011, 19:24:55 »

Léke  8)

Dat neemt niet weg dat het respectloos blijft om op 4 Mei een evenement te organiseren.

10 miljoen doden wereldwijd, opa's en oma's hebben geleden en gevochten voor onze vrijheid, VRIJHEID welke wij dan ook vieren op 5 Mei.

Dan is het voor het gros van het volk al vreselijk moeilijk om 2 minuten je smoel te houden uit respect voor deze mensen op 4 Mei om 20:00.

Om vervolgens juist op een van de 365 dagen dat het even niet kan, een evenement te organiseren en met een biertje in de hand met zn allen af te tellen naar 20:00..
Dan zo'n slappe presentator door de podium mic "Mensen probeer even 2 min stil te zijn aub."
Om dan vervolgens met een heel ingetogen nummertje langzaam de feest stemming er weer in te krijgen want commercie gaat door er moet gedronken worden..
DE VOLGENDE ARTIEST IS.....................

Hoe ingetogen dan ook en hoe banaal mensen er ook over kunnen doen.
Ik vind dat ik de verplichting heb aan mijn familie en 10 miljoen mensen zonder stem om er iets over te zeggen..

Ray is altijd wel aan het dollen grappen en grollen en met zn knuppel door het hoenderhok aan het rennen.
Maar dit is Ray onder z'n serieuze pet.
Er zijn dingen die doe je gewoon niet.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.

S.B. Bradley

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #6 Gepost op: 15 december, 2011, 19:32:04 »
Ja hoor Ray , zoals altijd heb jij gelijk !
Maar ik vind het pas triest dat je slechts 2 minuten op een door een ander vastgesteld tijdstip je mond moet houden en dat je dan je geweten weer koest hebt en de rest van het jaar blijkbaar nergens rekening mee hoeft te houden .
Bij mij werkt dat niet ....

Back on topic!

Het gaat over een geweldig Blues Festival met uitzonderlijk goede artiesten , en ik ga daar van genieten !!

Léke  8)

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 16 december, 2011, 00:25:23 »

Léke  8)
Deze mag je svp even uitleggen gerelateerd aan 4mei.
Bedoel je hiermee dat het vanzelfsprekend is dat de organisatie hier rekening mee houdt.
Dat zou goed zijn.

Maar in de post daarna krijg ik het idee dat je dat niet bedoeld.

-----------

Dat het leven ook doorgaat op 4 mei is evident.
Zolang we op 4 mei vanuit regeringswege gewoon geacht worden te werken (wanneer dat op een werkdag valt) dan is er niet echt een reden om activiteiten niet te organiseren.
Met alle respect, een groot deel van Nederland focust zich echt alleen maar aan het begin van de avond op Dodenherdenking en voor de rest van de dag is het business as usual. Het is niet anders.

Dit gezegd hebbende vind ik het wel de plicht van welke organisatie dan ook om rond 8 uur stil te staan bij de Dodenherdenking. Dat getuigt van respect voor alle slachtoffers van oorlogen. Mede door hun kunnen wij nu leven zoals we leven: in vrijheid.

Ikzelf ben hier ook eens mee geconfronteerd. Als hardlooptrainer werd van mij verwacht ook op 4 mei training te geven. Hardlopers komen nou eenmaal altijd opdagen. Voor mij was het vanzelfsprekend dat ik rond 8 uur (letterlijk) stil zou staan voor bezinning en herdenking. Dit is door alle atleten enorm gewaardeerd!

Het is de kunst en kwaliteit van een organisatie om herdenking en bezinning op een goede en respectvolle manier in het programma op te nemen.

To play the harmonica well is a life-long pleasure... don't be in a hurry... work hard and you will get there... you just don't know when... \ David Barrett

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #8 Gepost op: 16 december, 2011, 08:36:26 »
De organisatie gaat hier al jaren heel goed mee om , daarom wist ik dat jullie er nog nooit geweest waren .
Om te roepen dat het respectloos is om een festival te organiseren op 3 , 4 & 5 Mei , dat vind ik nou Bullshit .

Léke  8)

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 16 december, 2011, 09:15:09 »
De organisatie gaat hier al jaren heel goed mee om ...
Goed om te vernemen :thumps:

edit: had dat nou gelijk met je eerste reactie aangegeven .......  ;)

Offline blowbend

• Newbie!
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 16 december, 2011, 11:51:21 »
Och ik ga toch  :Gitaar:  :Gitaar:

Offline ha.munck (Harry)

• Sr. Member
  • Aut viam inveniam, aut faciam
« Reactie #11 Gepost op: 20 december, 2011, 13:57:55 »
.
Woon vlak in de buurt maar door omstandigheden ben ik er nog
nooit geweest    :-[    nonono

eens kijken of het dit jaar wel lukt om e.e.a. vrij te houden    :geenidee:

grtz

Offline Frankey8

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #12 Gepost op: 24 december, 2011, 19:47:57 »
  hoi Harpsuckers

Ik zal zeker aanwezig zijn tijdens "Moulin Blues 2012" en voor wat betreft de doden herdenking , ben ik van mening dat het juist van veel respect getuigd  dit en alle andere evenementen door te laten gaan        want laat ons wel wezen , het ene heeft niets met het andere te maken , je kan perfect de doden herdenken en een blues en of ander festival of evenement bezoeken  .Onze voorvaderen hebben juist gestreden om dat het leven ,de vrije meningsuiting en de vrijheid van beweging zou verder gezet kunnen worden .
 Bedenk daarbij ook dat in de de omringende landen deze dodenherdenking  op een andere datum is('vb Belgie op 11 november) als we zo verder moeten denken kan men niets meer organiseren .

Frankey8

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 24 december, 2011, 22:51:33 »
Welkom op dit forum Frankey8.
Met wie hebben wij het genoegen?
Zou je je willen voorstellen in de rubriek "stel jezelf voor"?

• Super Hero
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 25 december, 2011, 04:40:44 »
En die vrijheid van feesten hebben we 364 dagen.

Respect tonen duurt op een dag maar 2min  voor de meeste mensen.

S.B. Bradley