Yo Carl
Ik doe het met mn I-Phone die leg ik voor mn speakers op de grond en ik zit er op een bureaustoel naast te spelen dat werkt voor mij het beste..
Een mic en dingen heb ik geprobeerd, Dingen met Audiacity en zo maar vind dat programma omslachtig en ingewikkeld (geen geduld om het uit te zoeken dus)
Thanx...
Ja ja, dat verklaart wel waarom 'de bodem' nogal verdwijnt. Maar dan klinkt zo'n Iphone nog goed zeg damn. Ik gebruik adobe 1.5 (dat is zeg maar het equivalent van word 98) verder een redelijke geluidskaart en mic, en een zwaar crappy voorversterkertje/mixertje. Je hebt idd wel wat nodig, nu ik het zo zeg.
Het hoeft niet veel geld te kosten, maar je moet t wel even aanschaffen en aansluiten. Verder met dat programma is het gewoon op record drukken, het werkt meteen.
Als je met een koptelefoon opneemt moet je het mic in volume kunnen regelen tov je output (Mic+track), als je dat steeds via windows/je opname programma moet doen word je gek. En een mic heeft sowieso versterking nodig..voor het je pc in gaat. Weet je wat? Ik houd erover op want ik begrijp het zelf niet meer

ik ben blij dat het werkt. Maar als je het echt wilt weten leg ik t graag uit, je harmonica klinkt f*ing goed, maar dan klinkt het ook dik en vet.