Auteur Topic: Vintage radio versterkers  (gelezen 820 keer)

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • *** Harpen is Leuk! (maar wel moeilijk) ***
Re: Vintage radio versterkers
« Reactie #15 Gepost op: 28 januari, 2012, 16:19:56 »
... wordt ik dan ook nog net zo goed als jerry :P

Dan moet er eigenlijk ook een deel van je rechter middelvinger af ...  >:D :Clown:  nonono  :stop:

Citaat
the grateful dead is geweldig
Zeker!
(m.u.v. hun space jams waar ik geen structuur in kan herkennen  :-\, maar voor de rest  .... Uitstekend!)
To play the harmonica well is a life-long pleasure... don't be in a hurry... work hard and you will get there... you just don't know when... \ David Barrett

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #16 Gepost op: 28 januari, 2012, 22:14:43 »
als je daar voor staat en die dingen werken dan ben je toch doof na 1 minuut.

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 28 januari, 2012, 22:22:25 »
als je daar voor staat en die dingen werken dan ben je toch doof na 1 minuut.

Het heeft gewerkt en de surviving members (Lesh (70 jaar), Weir, Kreutzman, Hart) treden allen nog op. Dus geheel doof kunnen ze niet zijn geworden.
To play the harmonica well is a life-long pleasure... don't be in a hurry... work hard and you will get there... you just don't know when... \ David Barrett

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #18 Gepost op: 28 januari, 2012, 22:36:31 »

Heel veel vind ik er niet over maar dit is toch het bekijken waard

Luc

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
« Reactie #19 Gepost op: 28 januari, 2012, 22:40:17 »
Dramatisch slechte muziek.
Toen en nu nog steeds voor pukkelige tieners met te veel buttons op een kort lederen jasje.
Te lang ongewassen haar Spike armbanden een portomonee met een ketting etc.  nonono

Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline Mathieu

• Super Hero
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 28 januari, 2012, 23:41:23 »
Toen en nu nog steeds voor pukkelige tieners met te veel buttons op een kort lederen jasje.
Te lang ongewassen haar Spike armbanden een portomonee met een ketting etc.  nonono

Nee, nee, daar herken ik mij echt niet in  :laugh:
Ben geen tiener meer (not by far), heb geen buttons, geen lang en wel gewassen haar, leren jas is zeker niet kort, geen Spike maar LiveStrong bandje, en een gewone portemonnaie.

Maar goed, zo kijk ik tegen rap, techno, hiphop en wat dies meer zij aan. :dasniks:
Typisch gevalletje generatiekloof en smaken verschillen.  ;D

Voor mij zijn Jerry García en Phil Lesh helden  :Gitaar: :Gitaar:
Volgende maand Phil Lesh & Friends weer met Warren Haynes (mijn allergrootste held) in de gelederen. YEAHHH!!!!
Dat wordt weer downloaden van etree!

@Luc: dank voor de video!

Offline Darkrowdy

• Hero Member
  • its smiley blues
« Reactie #21 Gepost op: 01 februari, 2012, 19:04:54 »
Dan moet er eigenlijk ook een deel van je rechter middelvinger af ...  >:D :Clown:  nonono  :stop:
Zeker!
(m.u.v. hun space jams waar ik geen structuur in kan herkennen  :-\, maar voor de rest  .... Uitstekend!)

ik hou mn middelvinger toch liever. ik las onlangs dat jerry hem kwijt raakte tijdens een houthak ongeluk. er kwam dus verband om dat eraf weekte toen hij in bad zat. het schijnt dat jerry verbaasd was dat hij in een keer een stuk van zijn vinger kwijt was, want hij bleek het niet te weten.
maar wat die space jams betreft, die vind ik juist het coolst :)
ach ieder zijn smaak  :thumps:
forumbluesharpnl.hyves.nl