Auteur Topic: Al Price  (gelezen 259 keer)

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
Al Price
« Gepost op: 29 januari, 2012, 06:05:18 »

Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Aart

• Hero Member
  • www.mighty-ya-ya.com
    • The Mighty Ya-Ya
Re: Al Price
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari, 2012, 00:29:22 »
http://www.reverbnation.com/alprice

Heule dikke TONE!

Doet hier en daar een beetje denken aan Mark Feltham op "Spirit of Eden" van Talk Talk.
... I am no guitar-player. I am what ya' call a manipulator of instruments... (Dick Dale)

Offline -Michel-

• Hero Member
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari, 2012, 00:45:19 »
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het niet echt goed (het harpspel dan) vooral het begin .
Ik wil zeker niet zeggen dat ik het beter kan hoor maar ik heb zeker al heeeeeeeel veel betere opnames gehoord (en ik luister nog niet zo gek veel naar blues/harmonica muziek) en zelfs sommige mensen hier op het forum vindt ik beter en die hebben nog nooit een cd gemaakt .

(zoals ik al schreef is dit natuurlijk wel mijn eigen mening en vind hem zeker niet slecht)
mzzl

Offline Aart

• Hero Member
  • www.mighty-ya-ya.com
    • The Mighty Ya-Ya
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari, 2012, 09:58:46 »
......maar ik heb zeker al heeeeeeeel veel betere opnames gehoord (en ik luister nog niet zo gek veel naar blues/harmonica muziek) en zelfs sommige mensen hier op het forum vindt ik beter en die hebben nog nooit een cd gemaakt .

Wat bedoel je met "beter" dan?
... I am no guitar-player. I am what ya' call a manipulator of instruments... (Dick Dale)