Auteur Topic: Verhuizing server  (gelezen 230 keer)

Offline Ziggy!

• Administrator
  • Super Hero
  • Geslacht: Man
  • Smash forehead on keyboard to continue.....
    • Bluesforum.nl
Verhuizing server
« Gepost op: 02 februari, 2012, 23:08:37 »
Vanwege de server problemen van de laatste twee dagen heeft het hostingbedrijf besloten om deze server te verhuizen naar een andere machine.
Dit betekent in ieder geval wat downtime, maar het is de bedoeling dat de problemen zoals die er nu zijn dan wel opgelost zijn.

Ik weet niet wanneer ze dit gaan doen.   :-\

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Carl Comfort

• Hero Member
  • Boogie Chillen!
Re: Verhuizing server
« Reactie #1 Gepost op: 02 februari, 2012, 23:12:02 »
Wat zijn de problemen eigenlijk? dat de posts niet meer op volgorde staan? Ik dacht dat dit aan mij lag namelijk

Offline Ray "Skinny Bones Bradley"

• Super Hero
  • *
  • Repetitio est mater studiorum.
    • ZOEKT en gij zult VINDEN !!
« Reactie #2 Gepost op: 02 februari, 2012, 23:28:46 »
Nu is het bij moi voornamelijk de server niet kunnen vinden.
Op firefox, chrome en IE.
Safari doet het vreemd genoeg prima.

Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
Mijn houding hangt volledig af van wie jij bent..

S.B. Bradley

Offline Ziggy!

• Administrator
  • Super Hero
  • Smash forehead on keyboard to continue.....
    • Bluesforum.nl
« Reactie #3 Gepost op: 03 februari, 2012, 07:51:21 »
Wat zijn de problemen eigenlijk? dat de posts niet meer op volgorde staan? Ik dacht dat dit aan mij lag namelijk

De posts niet meer op volgorde zal inderdaad wel aan jou instellingen liggen.

Het probleem met de server is dat veel mensen niet op de site komen of dat ze een witte pagina krijgen.
Ik zie dat vooral in mijn statistieken. Op een andere site die ik op deze server heb staan was een terugval te zien van 75.000 pageviews per dag naar 31.000. Daarnaast zie ik dat de mysql server vaak geen opdrachten krijgt.
Het hostingbedrijf geeft er de voorkeur aan om de boel te verhuizen zodat ze niet naar de storing hoeven te zoeken.
Ik ben het daar wel mee eens, want het erg lang duren voordat de werkelijke oorzaak er eindelijk eens uitkomt.

Ik vraag me wel af waarom safari het probleem niet lijkt te hebben. Misschien vraagt Safari automatisch de pagina nog eens op als deze niet beschikbaar is?

Online Mrs. Limepop

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Gewoon Opnieuw Beginnen
    • Facebook
« Reactie #4 Gepost op: 03 februari, 2012, 08:56:45 »
Bij mij verschijnen er telkens delen niet. De foto's bij de profielen vallen bijvoorbeeld weg, maar niet bij allemaal, het vrouw/man symbool geeft ook alleen een rood kruisje om aan te duiden dat de afgebeelding niet gedownload kan worden. Ook heb ik een paar keer witpagina's gehad.
En ik heb toch telkens weer een issue met het missen van topics ondanks dagelijks checken en gebruik maken van de functie lees ongelezen berichten sinds laatste bezoek, maar dit had ik daarvoor ook al en is al eerder gemeld.
Bluesharp Challenge 2012 op 20 oktober in het Beauforthuis. Dat wil je niet missen!
http://www.facebook.com/#!/events/394525373933619/