Auteur Topic: nieuw!  (gelezen 894 keer)

Offline anastasia

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
nieuw!
« Gepost op: 09 februari, 2006, 21:10:11 »
ola!
ik ben hier nieuw.Zat al een tijdje met het idee in myn hoofd om harmonica te leren nadat ik iemand had horen spelen dacht ik van woow dat wil ik ook kunnen.Nu ik zou niet weten hoe ik eraan kan beginnen, heb hier nog een oude harmonica liggen van myn broer.Dus myn vraag is nu kan iemand me helpen vanaf 0 om my alles uit te leggen.Dank je wel
groeten

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ron

• Super Hero!
  • **
  • Geslacht: Man
  • SoulBlower Harmonicas
    • De Mondharmonica Winkel
Re: nieuw!
« Reactie #1 Gepost op: 09 februari, 2006, 21:49:40 »
Dag Anastasia en Tom

Anastasia , sorry maar het ging even mis met het verplaatsen je berichtje, naar  de goede rubriek Beginnen met de Mondharmonica, maar helaas is dit fout gegaan.

Thomas, ik kan het verplaatsen in deze rubriek helaas niet wijzigen of verwijderen.

groetjes allebei

Ron

Offline Ron

• Super Hero!
  • **
  • Geslacht: Man
  • SoulBlower Harmonicas
    • De Mondharmonica Winkel
Re: nieuw!
« Reactie #2 Gepost op: 09 februari, 2006, 21:57:44 »
Dag Anastasia

Als je de rubriek beginnen met de mondharmonica en klaslokaal, goed doorneemt vindt je al heel veel antwoorden.

Natuurlijk wil ik je graag  een stukje op weg helpen, begin met de puckering methode, elk gaatje op de mh apart en zuiver blazen of zuigen met getuite mond. :-*

probeer op deze manier eenvoudige liedjes te spelen bv
deze vuist op deze vuist of een sinterklaas liedje.
Op deze manier leer je je MH beter kennen

succes met je spel

groetjes

Ron